Alla inlägg den 2 september 2013

Av Sara Högberg - 2 september 2013 14:27

Har visst gått ett tag sen sist jag skrev några rader här. Har haft fullt upp med flytten, skolstart för Embla och röran i huvudet :p

Men men idag då har jag hft kusinvitamin Andreas här på besök, kollat på badrummet där han ska dra rör så jag snart kan få in en tvättmaskin, hann även med en fika. Var ju så himla ambitiös förut så jag slängde ihop en kladdkaka ;)
Så denna dagen har vart effektiv, lång promenad, diskat, dammsugit, bakat kladdkaka.
Ska ställa mej och diska igen, sen ska jag göra midda, får bli soppa idag :) Känns att hösten är på ingång, så då passar soppa utmärkt!

Och ja Emblas skolgång då, den verkar gå väldigt bra som det ser ut. Hon trivs i klassen, verkar ha fått en del kompisar :) Hon är dock besviken på att dom inte gör så mycket skolsaker och att dom aldrig får några läxor ;)

Lägenheten då, ja det börjar likna ett hem, är väldigt nöjd!! :)

Men ja det är full rulle nästan hela dagarna, att vara själv med två barn kräver planering, man måste alltid ha extra god tid på sej. men jag är glad att jag har två så snälla barn som jag har. Rutinerna börjar bli bättre. Lite kvar att jobba på, men det är en stor omställning för oss alla, så i det stora hela tycker jag att vi klarar oss bra. :)

Kan ju även nämna att bil jäveln måste lagas :/

Men nej nu måste jag hålla igång så jag inte somnar ;)

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards