Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Tjenna!

Av Sara Högberg - 14 juli 2013 21:52

Sitter här med lilla A i famnen. Underbart. <3
Embla åkte med mamma och pappa tillbaka ner till Vålberg, så hon ska såendera några dagar hos sin farmor, och kanske träffa sin pappa nån dag och sen nån dag hos mamma och pappa.

Idag känns allt lite bättre iallafall. Ungefär en månad kvar till flytt! Känns konstigt. Och sen att Embla börjar skolan om ca en månad känns ännu mer konstigt! Vad hände med tiden? Ska den gå såhär fort? :)

Ska snart hoppa i säng tror jag. Blir väll lite tv spel först!
Natti natti :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Högberg - 2 september 2013 14:27


Har visst gått ett tag sen sist jag skrev några rader här. Har haft fullt upp med flytten, skolstart för Embla och röran i huvudet :p Men men idag då har jag hft kusinvitamin Andreas här på besök, kollat på badrummet där han ska dra rör så jag sn...

Av Sara Högberg - 8 augusti 2013 00:41


Klockan ställd på 7 imorgon bitti! Längesen jag var upp så tidigt ;) Plockade ihop min och Aylins packning av kläder m.m nyss, bara Emblas kvar, men det hinner jag med imorgon :) Ska försöka åka härifrån vid 8 imorgon, ska stanna på vårdcentralen...

Av Sara Högberg - 7 augusti 2013 14:40

Tredje gången Aylin somnar idag. Tänk om hon kunde sova rejält typ 2 timmar istället för fjuttiga 30 minuter varje gång. Jag och Embla hr iallafall bakat muffins, vi passade på när Aylin hade somnat. Vi hann att knäcka äggen och ha i sockret inna...

Av Sara Högberg - 5 augusti 2013 23:58


Stör mej så fruktansvärt på mej själv, går och lägger mej för att jag är trött och för att jag ska vara någorlunda pigg till morgonen, nej då drar jag upp telefonen och kollar facebook, instagrsm, lite bloggar, internerbanken, spelar lite och nu skri...

Av Sara Högberg - 4 augusti 2013 09:36

Ligger och drar mej i sängen. Embla är vaken och spelar på ipaden, Aylin ligger här bredvid mej. Skulle helst vilja att hon somna igen så jag kunde somna om, men klockan är ändå halv tio så det känns ju dumt att somna om, för då försvinner ju halva d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards